14 Kasım 2009 Cumartesi

ASKERLİK ,ÇAVUŞ, MEKTUPLAR ,CEZA , ŞEREFSİZ, CAN DOSTUN RECAİ VEDE FİRAR ,

>Sevgili hakkus,
> >
> >mektubunu aldim.
> >gelmesi ne denli sevindiriciyse de okuduklarim o denli üzücüydü.
> >
> >demek askere gittiginden beri çavusun size özellikle de sana
> >
> >yapmadigi kalmamis.
> >
> >"suçum olsa yanmam" diyorsun.
> >
> >sana inaniyorum dostum.
> >
> >olur olmaz seni dövdügüne göre, yazdigin gibi o herif asker ocagina
> >yakismayan sadistin teki.
> >
> >
> >sen sivilken agzina kötü söz almazdin.
> >
> >adamin besiginden mezarina kadar nesi varsa sövdügüne göre gerçekten çok
> >sinirlenmissin.
> >
> >ama haklisin.
> >
> >ben de olsam ondan nefret ederdim.
> >
> >oysa hepiniz ayni vatanin evladisiniz.
> >
> >neden ayirim yapip en agir isleri sana yaptiriyor ki???..
> >
> >senin gibi akli basinda, sorumluluklarinin bilincinde olan insana
> >
> >böyle davranmak için çok adi birisi olmali.
> >
> >zaten "adinin teki" demissin.
> >
> >neyse hakkus, vatan borcu bu...
> >
> >herseye,insanliktan uzak olan çavusuna bile, katlanip
> >
> >vazifeni yerine getirmelisin.
> >
> >sen yine elinden geldigince iyi asker olmaya çalis.
> >
> >beni de mektupsuz burakma.
> >
> >mektuplari disardan yollamakla iyi ediyorsun.
> >
> >çavus iti okursa bir de mektuplar için dayak yersin sonra.
> >
> >özlemle gözlerinden öperim.
> >
> >__dostun recai__
> >
> >ulan recai iti,
> >
> >ben sana ne zaman mektup yazdim da o allahin belasi mektubu gönderdin??
> >
> >mektuplarimizin okundugunu bildigin için bu adiligi yaptin di mi köpek??
> >
> >senin yüzünden gül gibi çavusumun bana yapmadigi kalmadi.
> >
> >tonla dayak.
> >
> >bir hafta da hapis cezasi yedim
> >
> >çavus beni bölügün önüne çikarip
> >
> >"KARŞINIZDA ORDUMUZUN EN ŞEREFSiZ ASKERi DURUYOR." dedi.
> >
> >ne dediysem, senin nasil adi bir yaratik,
> >
> >mektubunun da o essek sakalarindan biri olduguna inandiramadim.
> >
> >bir daha mektup falan yazma.
> >
> >zaten, ilk izne gelisimde ellerini un ufak edecegim.
> >
> >birkaç yil eline kalem alamayacaksin.
> >
> >en kisa zamanda basina bir kaza gelmesini, sürüm sürüm sürünmeni dilerim
> >
> >__hakan__
> >
> >merhaba hakkus,
> >
> >yaninda olamadigim,sorunlarini ve acilarini paylasamadigim için
> >kahroluyorum.
> >
> >mektuplarini okudukça içim kan agliyor.
> >
> >manyak çavus iyice azdi ha.
> >
> >vay sadist vay.
> >
> >bir de adam bilip çavus yapmislar.
> >
> >böylelerinin eline hiç yetki vermemeli.
> >
> >sonra ne oldum delisi oluyorlar.
> >
> >"sivil olsam yapacagimi bilirdim" diyorsun.
> >
> >ama haklisin hakkus.
> >
> >sinirlerine hakim ol.
> >
> >askerlikte üste saygisizlik olmaz.
> >
> >adama askerligi bitirtmezler vallahi.
> >
> >uyma o hayvana dostum.
> >
> >zor ama sayili günler gelir geçer.
> >
> >buralar bildigin gibi eksikligini hep hissediyoruz.
> >
> >en güzel günler seninle olsun.
> >
> >__kardesin recai__
> >
> >
> >recai denen hayvan,
> >
> >lan sana hayvan demek iltifat, hayvanlara hakaret olur, oglum sen çildirdin
> >mi?
> >
> >çavus fittirdi.
> >
> >adamin bir agzima yapmadigi kaldi.
> >
> >"yazmadim komutanim." diyorum, yemin billah ediyorum dinledigi yok.
> >
> >ah ulan essogluessek yaktin beni.
> >
> >askerligim simdiden bir ay uzadi.
> >
> >her gece tuttugum 8-5 nöbetleri,
> >
> >günde yalniz basima tam teçhizat 20km kosu,
> >
> >iki çuval ispanak ayiklamak imanimi gevretiyor.
> >
> >yeter artik recai!.
> >
> >şakanin çikacak suyu muyu kalmadi.
> >
> >bu gidisle biraz zor ya, izne gelirsem kendine kaçacak delik ara.
> >
> >tüm kemiklerini kiracagim.
> >
> >allah belani versin...
> >
> >__hakan__
> >
> >hakkus'cugum,
> >
> >yooo, yazdiklarina inanamiyorum.
> >
> >bu kadari da olmaz ama.
> >
> >o serefsiz çavusun sana yaptiklarini insan yapmaz.
> >
> >nedir bu essogluessegin sana çektirdigi?
> >
> >yani afedersin ama insan sokaktaki uyuz ite bile daha iyi daha merhametli
> >davranir.
> >
> >bak hakkus, sakin benden gerçekleri saklama,
> >
> >yoksa görevden mi kaytariyorsun?
> >
> >eninde sonunda ikiniz de bu vatanin evladisiniz.
> >
> >böyle yapmasi için ya kafadan sakat ya da soysuz olmali
> >
> >ne diyeyim hakkus?
> >
> >sabredeceksin.
> >
> >allah sevdigi kuluna çektirirmis.
> >
> >seni de seviyor olmali ki çavus gibi bir namussuzu basina bela diye salmis
> >
> >__candostun recai__
> >
> >recai soysuzu stop!
> >
> >sayende askerligim bitmeyecek stop!..
> >
> >firar ettim stop!..
> >
> >seni parçalamaya geliyorum stop

Hiç yorum yok: