3 Kasım 2009 Salı

SPERM ÖRNEĞİ VERMEK

85 yaşındaki bir adam sperm sayısı testi için doktora gider.

Doktor, adama bir kavanoz verir ve "Bu kavanozu evinize götürün ve yarın sperm örneğinizle geri getirin." der. 

Ertesi gün 85 yaşındaki adam tekrar doktorun ofisine gelir ve tıpkı bir önceki günkü kadar temiz ve boş olan kavanozu geri verir. Doktor ne olduğunu sorar ve adam açıklar;

"Şey, doktor, aynen şöyle oldu... 

İlk önce, sağ elimle denedim ama hiçbir şey olmadı.

Sonra sol elimle denedim ama yine bir şey olmadı. 

Sonra karımdan yardım istedim.

Karım önce sağ eliyle sonra sol eliyle denedi ama yine bir şey olmadı.

Sonra ağzı ile denedi. Takma dişleriyle de denedi, dişlerini çıkararak da fakat yine de bir şey olmadı. 

Hatta kapı komşumuz olan bayan Arleen'i bile çağırdık. O da denedi. Önce iki eliyle, koltukaltı ile hatta iki dizinin arasına alıp sıkıştırdı ama yine de olmadı."

Doktor şok olmuş bir vaziyette "Komşunuzdan da mı yardım istediniz? diye sordu. 

Yaşlı adam yanıtladı; "Evet. Yine de hiçbirimiz kavanozu açamadık."

Hiç yorum yok: