20 Ekim 2009 Salı

BAŞARILI ÇOCUKLAR

Dört arkadas barda muhabbete


> > > dalmıstır. Içlerinden biri tuvalete gider. Üç

> > > arkadas sohbetlerine devam ederler.

> > > Birinci adam oglundan söz eder:

> > > -"Benim oglan araba yikamakla ise basladi. Bir

> > baltaya sap

> > > olamayacagından

> > > korkuyordum. Ama bir gün arabasını yıkadıgı

> > > adamlardan biri ona is teklif

> > > etmis. Sonra iyi bir araba satıcısı oldu. Hatta o

> > kadar

> > > iyi para kazandi ki

> > > Geçenlerde bir arkadasının dogum gününde

> > ona Mercedes

> > > aldı."

> > > İkinci adam da mevzuya girer:

> > > -"Benim oglum da biraz problemliydi. Büyük bir

> > emlak

> > > sirketinde çalisırken

> > > inanilmaz bir is kaptı. Ondan sonra ilerledi, acayip

> > > z engin oldu. Çalıstıgı

> > > sirketi de satın aldı. Bir arkadasının dogum

> > gününde

> > > ona bir ev bile hediye

> > > etti"

> > > Digerlerini dinleyen üçüncü adam da heyecanla

> > söz

> > > alır.

> > > -"Aynen benimki de öyle. Ise bir borsa

> > sirketinde temizlik

> > > elemanı olarak

> > > basladi. Bir gün kendi kendine hesaplar yaparken

> > patron

> > > tarafından fark

> > > edilince broker oldu. Büyük basarılarla inanılmaz

> > bir

> > > servete sahip oldu.

> > > Üstelik de en iyi arkadasına bir milyon dolarlik

> > hisse

> > > senedi armagan etti"

> > > Bu sırada dördüncü adam tuvaletten çıkmıs ve

> > sohbete

> > > katılmıstır.

> > > Digerleri ona çocuklarından bahsettiklerini

> > söyleyince

> > > a dam içini çekerek

> > > konusmaya baslar:

> > > -"Ehh ! Benim oglumun bir hayal kırıklıgı

> > oldugunu

> > > itiraf etmeliyim. Dogru düzgün bir iste dikis

> > tutturamadı

> > > .. Berber çıraklıgı falan yaptı. Eroine

> > bulastı.

> > > Derken onun yoldan çıkmis oldugunu fark ettim .

> > Maalesef

> > > oglancı imis !!! Çok çok üzüldüm. Bir sürü

> > erkekle

> > > birlikte oldugunu duydum. Adam, gülümsemeye

> > çalısarak

> > > konusmasına devam eder, ama ise iyi tarafından

> > bakmaya

> > > çalısıyorum. Geçen dogum gününde

> > arkadasları ona

> > > bir Mercedes, bir ev ve bir milyon dolarlik hisse

> > senedi

> > > hediye etmisler.

Hiç yorum yok: